با کراتینین کلیه بیماران مزمن 3.5 دیالیز می توانید پرهیز کنید
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

با کراتینین کلیه بیماران مزمن 3.5 دیالیز می توانید پرهیز کنید

بیماری کلیوی مزمن با کراتینین 3.5 می تواند دیالیز جلوگیری از؟ این سوالی است که افراد ممکن است سوال است. در طب سنتی، شما را به تجربه داشته باشد، اما در حال حاضر، شما ممکن است شانس برای جلوگیری از درمان به موقع و مناسب داشته باشد. باور نمی کنید؟ خوانده شده در برای اطلاعات بیشتر.

با توجه به مراحل بیماری مزمن کلیه، کراتینین 3.5 در مرحله 3 از همان است. در این مرحله، کلیه ها در حد متوسط ​​آسیب دیده است، هنوز هم می روم برخی از عملکرد کلیه می تواند به طور معمول کار می کنند. بنابراین در این مرحله درمان باید در حفاظت از این عملکرد کلیه باقی مانده و آسیب دیده را ترمیم تمرکز می کنند. اگر شما می توانید این کار را انجام، این بیماری را می توان کاهش یا معکوس شود.

به منظور کاهش حجم کار از کلیه ها و حفاظت از کلیه ها از آسیب بیشتر، لازم است به اولین رژیم غذایی را تنظیم کنید. کارشناسان اشاره کرد که رژیم غذایی به عنوان به عنوان درمان مهم در درمان بیماری های کلیوی است، یک رژیم غذایی خوب می تواند اثر درمانی دو برابر، یک رژیم غذایی فقیر می تواند بیماری را بدتر کند. بنابراین هرگز به غذایی که می خورید را نادیده بگیرد، اگر شما یک مشکل با انتخاب مواد غذایی است، شما می توانید با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، رایگان است که چت، بنابراین جرات نیست، فقط چت.

یکی دیگر از چیزی، همچنین مهم است برای پیدا کردن یک روش سیستماتیک در زمان، زودتر می توانید بهترین درمان دریافت خواهد شد اثر درمانی را می توان به دست آورد. گفته شده است که چینی گیاهان دارویی پزشکی است اثر قابل توجهی در درمان بیماری مزمن کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفظ آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر. با کمک بیمار با این بیماری می تواند دیالیز جلوگیری از.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان بیماری مزمن کلیه با کراتینین 3.5، شما می توانید با ما از طریق ایمیل تماس بگیرید. ایمیل ما: بیماری kidney-support@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: بیماری کلیوی مزمن، کراتینین 3 , 5، اجتناب از دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: